Najczęściej zadawane pytania

 

Zebraliśmy najczęściej pojawiające się pytania naszych klientek. Mamy nadzieję, że znajdziesz w tym dziale to, czego szukasz!

 

Jak sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny?

W naszym sklepie prezentujemy szeroki asortyment i aby wyeliminować problem z brakiem towaru, na bieżąco kontrolujemy stan naszych zapasów magazynowych. Pod każdym wystawionym produktem publikujemy informację o statusie dostępności i przybliżonym terminie realizacji zamówienia.

 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Stworzyliśmy przystępny sklep i udostępniliśmy wiele opcji zamówienia wybranych produktów. Zachęcamy do założenia w naszym sklepie konta (tu link do „Jak kupować”) i kupowania za jego pomocą. ( można trochę rozwinąć że dzięki koncie można dokonać zwrotu, wziąć udział w programie lojalnościowym otrzymywać rabaty itd….) Innymi możliwościami są zamówienia towaru drogą elektroniczną (sklep@zychstaszewski.pl) lub telefonicznie: 515 422 581.

 

Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?

W sklepie zychstaszewski.pl akceptujemy trzy sposoby uiszczania pieniędzy za towar. Poza tradycyjnym przelewem i kartą kredytową klientki mogą płacić również przelewami elektronicznymi za pośrednictwem serwisu PayU. Jeżeli jako opcję dostawy wybrałaś przesyłkę za pobraniem, za towar zapłacisz dopiero przy jego odbiorze.

 

Realizacja zamówień i czas przesyłki

(Połączyłam tekst z „Jak długo trwa realizacja zamówienia, otrzymania paczki?” i „W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?” - wszystko to jest w osobnej zakładce)

Informacje na temat czasu realizacji zamówień i czasu dostaw przesyłek znajdziesz tutaj. (Pod słowem „tutaj można dać odnośnik do „Płatność, wysyłka i dostawa”)

 

Czy mogę dostać fakturę VAT na zakupiony towar?

Oczywiście! Jesteśmy legalnie działającą firmą i w związku z tym zawsze wystawiamy fakturę. Jeżeli faktura ma zostać wystawiona na inną osobę niż ta, która zamawia produkt, prosimy przy składaniu zamówienia wypełnić formularz dane do faktury , po naciśnięciu przycisku uaktualnij będzie można podać inne dane do faktury składanego zamówienia.

 

Nie macie koloru obuwia, jaki mnie interesuje. Czy możecie taki zamówić?

Jesteśmy otwarci na współpracę i cieszy nas zadowolenie naszych klientek. Z tego względu dopuszczamy możliwość sprowadzenia lub wyprodukowania danego modelu butów w innym kolorze. Prosimy jednak o kontakt (link), aby uzyskać szczegółowe informacje w tym zakresie. Taką samą procedurę stosujemy przy zamówieniu modeli, które nie są dostępne w naszej ofercie.

 

Zmiany w zamówieniu lub anulowanie zamówienia – czy to jest możliwe?

Dopuszczamy zarówno możliwość zmiany, jak i anulowania złożonego już zamówienia. W każdym przypadku prosimy o kontakt (link) z naszym sklepem.